Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Thursday, July 28, 2011

All about Training


Salam semua…..
Oke...
Ini gambar-gambar yang aku ambil time pergi training - HOM,STS dan NCA .
Mesti blur-blur baca tu singkatan..:-_-
HOM - Herbalife Opportunity Meeting.
STS   -  Success Training Seminar.
NCA  -  Nutrition Club Academy.

                            STS aku yang 1st kat Times Square


STS aku yang 1st kat Sabah.ne kar Sutera Harbour.



Ne STS lagi....






                      Oke this guy buat Herbalife kat Sandakan.
                      tengok dia pakai badge dalam bahasa Cina.

                Time ne aku terima sijil penghargaan sebab da naik 42%...


                                     2 gambar ne HOM kat Lahad Datu.



 Sebenarnya seminar-seminar ne memberi peluang kepada orang-orang yang baru nak mengenal Herbalife dan peluang perniagaanya.

Aku dulu pun sebab nak tahu apa sangat Herbalife ne terus upline aku Amalina Peter minta aku datang STS kat Times Square.dari sana aku terfikir untuk masuk business ne.syukur Alhamdulillah sekarang ne sudah masuk 6 bulan aku dalam Herbalife.harap-harap bulan ne dapatlah jadi Supervisor.


No comments: