Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Friday, July 1, 2011

Sahabatku kawin!!!!


/

Hari ini dalam sejarah.Sebenarnya da lama….
Dekat sebulan (28/5/2011)
Tapi aku takde masa nak update blog ne     -_-
Oke.My bff kawin.wah..aku tak sangka kawin juga dia akhirnya.

                                                           Di pelamin

Dia adalah bestfriendku yang sangat2 memahami ku.
Tapi kami ne banyak perbezaan.Bila aku tak suka sesuatu benda itu dia pula suka.Slogan kami pula  “KITA MEMANG BERBEDA”
Aku rasa satu je yang paling sama dengan kami.Kami dua2 meminati dan gilakan BRITNEY SPEARS!:)

Aku.Sofiani.Diana dan Mar




 Oh Diana..mana ko???
                                                                            
 
                                                                                                                                              
 Mar...semoga ko berbahagia selalu.:))


No comments: