Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Sunday, November 26, 2017

Beli Herbalife Online


Assalamulaikum

You all sekarang ini shopping online menjadi-jadi kan?Trend sekarang orang dah malas nak keluar shopping tapi shopping pakai handphone rajin pula walaupun dalam mall tengah berjalan tapi still nak shopping online kan.Guna kad bank je you all.





Herbalife produk pun anda boleh juga online shopping.Mudah,cepat dan boleh kurus dari rumah je insyallah.Jadi macam mana nak beli Herbalife secara online ne?Okey anda ikut sahaja proses pembelian di bawah ne pastu anda pasti akan berjaya memiliki produk yang super amazing untuk bantu anda dapatkan berat ideal hanya dari rumah je.

Proses pembelian produk Herbalife secara online

1. Jika anda adalah ahli Herbalife boleh je terus login ke website Herbalife sepeti gambar di bawah ini.Tapi anda kena pastikan yang anda ada account Herbalife online.

beli herbalife online
 
2. Jika anda bukan ahli Herbalife anda pun boleh juga dapatkan produk Herbalife secara online dari pengedar Herbalife atau lebih di kenali sebagai Coach Herbalife seperti saya.Penghantaran Herbalife mudah di seluruh Malaysia dan pembelian dari Coach Herbalife adalah termasuk servis dan coaching.

Anda sedang mencari Herbalife?

Anda nak order/beli produk Herbalife secara online?Whatsapp sekarang ke 0172868966 

 

Tidak kira anda berada di mana saya boleh menghantarkan produk Herbalife terus kepada anda mengikut alamat yang anda sertakan.Di mana sahaja anda berada anda boleh kurus dari rumah dengan Herbalife.

Saya adalah coach Herbalife sejak 2012 dan memberi service online coaching kepada anda di seluruh Malaysia.

HUBUNGI SAYA SEBAGAI COACH ANDA SEKARANG
Whatsapp : 0172868966
Instagram : @coachlynda_hbl
Facebook : Lynda Delacruzacic
Facebook Page : Coach Lynda





No comments: