Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Thursday, March 22, 2012

Bila SPM..........................................


Kadang aku merindu untuk ke bangku sekolah semula.maybe ada yang tak suka untuk berada di sekolah.tapi bagi aku sekolahlah yang mengajar aku erti hidup remaja.di sana kita bertemu dengan kawan-kawan yang akhirnya menjadi kawan baik kita.

Memandangkan hari ne Sijil Pelajaran Malaysia di keluarkan.so aku pun apa lagi..teringat la gelagat kami time ambil SPM 2006.cepat betul masa berlalu.tak sedar masa berlalu begitu pantas.mengimbau kembali saat-saat bersama kawan2 seperjuang begitu manis sekali kenangan yang di cipta.mengalahkan orang yang tengah hangat bercinta.tahu kenapa?sebab masa itu takkan kembali.orang kata..eh..aku kata dan bagi aku CINTA BOLEH DICARI TAPI SAHABAT SEJATI SUSAH DI TEMUI.

Percayalah kepada adik2 yang baru sahaja mengambil result SPM sebab pastinya kamu akan berpisah dengan rakan2 anda yang lain.tidak kiralah best friend ke?friend ke?cinta monyet kamu ke?pasti susah untuk bertemu lagi.macam kami sekarang.kadang ada yang da kawin.so susah sangat nak jumpa.ada pula tu kawin ngan kawan sekolah.padahal dulu bukannya kenal sangat pun.tapi yang paling best ialah bila kawin ngan cinta monyet kita.hihihihi.bestkan??

Apa2pun…SPM bukanlah pengakhir bagi segalanya.SPM is just beginning of life.terlalu banyak lagi yang perlu di lalui.walaupun SPM ‘s result anda mungkin tak baik or setakat cukup2 makan je.ingatlah banyak lagi yang berjaya tanpa result yang cemerlang.

No comments: