Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Thursday, October 26, 2017

Herbalife Distributor Sabah Malaysia

Assalamulaikum

Herbalife di mana pun anda cari tidak mempunyai stokis.Kiranya kalau anda ke farmasi pun atau kedai- kedai jual ubat - ubatan memang tidak akan jumpa produk Herbalife di sana.Carilah ke mana pun sebab produk Herbalife hanya boleh di dapati dari 3 tempat ini sahaja :

1. Herbalife distributor Malaysia

2. Herbalife Hq 

3. Pick Up Central 

 

Herbalife Distributor Malaysia

 

Dulu Herbalife Distributor Malaysia sekarang Herbalife Independent Member atau lebih di kenali sebagai coach Herbalife. Untuk anda yang serius mahu menggunakan produk Herbalife adalah lebih selamat bila anda mendapatkan produk dari Coach Herbalife seperti saya.

AND MENCARI  PRODUK HERBALIFE WHATSAPP TERUS UNTUK FAST RESPON : 0172868966 COACH LYNDA

 

Kenapa penting sangat nak kena dapatkan produk dari Coach Herbalife yang bertauliah?Haaa sebab bila ada apa-apa problem dengan produk tu anda boleh refer pada Coach anda terus.Tanya itu ini berkaitan produk Herbalife.Kita nak elakkan risiko salah guna produk.Bagus - bagsu nak kurus jadi gemuk pula.Guna Herbalife ne ada meal plan dan meal plan itu hanya di dapati dari Coach Herbalife sahaja.

Coach Herbalife adalah orang yang akan guide anda sepanjang program bersama Herbalife.Coach Herbalife sudah menerima training dari company Herbalife sendiri berkaitan penggunaan produk Herbalife. So anything kena la anda refer pada coach okey.

 

Pada anda yang tengah mencari produk Heralife di Sabah ne boleh la terus whatsapp saya Coach Lynda okey ; 0172868966

 

Herbalife HQ

 

Herbalife hq di Malaysia ne ada di Kuala Lumpur. Herbalife tiada stokis macam kedai-kedai di luar tu dan Herbalife tiada juga agent.Herbalife hanya ada Coach atau distributor Herbalife atau pun Independent distributor Herbalife.

Di Kota Kinabalu Sabah pula kita ada Distribution center untuk Sabah dan Sarawak.Jadi kiranya semua produk memang di dapati di Hq Herbalife tetapi anda tidak boleh walk in suka hati yeee.Hanya member Herbalife dan Coach Herbalife sahaja yang boleh direct mendapatkan produk dari sana.Anda yang bukan ahli Herbalife harus mendapatkan produk dari Coach Herbalife sahaja.


 

Pick Up Centra dan Pick Up Point Herbalife

 

Tempat ini khas untuk member dan coach Herbalife juga.Bezanya member dan Coach Herbalife  kena buat order online dahulu baru boleh pergi pickup centre atau pick point di kawasan anda untuk mendapatkan produk anda.Pickup centre berada di Kuching, Penang dan Johor sahaja.Mana kala untuk Sibu dan Terengganu hanya ada pickup point.



Kalau berminat ingin menjadi ahli Herbalife boleh whatsapp saya : Coach Lynda - 0172868966

Anda juga boleh link sini untuk cara bermula dengan Herbalife : Bermula dengan Herbalife



Herbalife Coach Lynda : 0172868966
Facebook : Lynda


No comments: