Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Wednesday, October 8, 2014

Aku suka novel


Assalamualaikum.

Aku ada hobi yang sampai hari ne tak hilang & lenyap.Adakah anda tahu aku sangat suka baca novel cinta-cintu. Aku start menanam minat ini sejak tahun 6.bhahhahahha.Sebab aku suka baca novelah aku rajin baca buku untuk program NILAM.Memudahkan betul.zaman-zaman aku dulu mana ada sangat la budak-budak sekolah suka baca buku.usahkan baca pegang pun tak sudi.kecuali buku Teks sekolah.hahahahaha.tak tahu la lain tempat tapi kelas aku begitu la.:D
Cerpen-cerpen cinta aku memang berabis baca pastu sibuk berangan.hahahhahahha.baiklah aku harus akui aku memang suka berangan.hewhew.best pula tu berangan.Free je pun.
Tapi hari ne banyak sangat cerita novel di adaptasi ke drama.macam tak best.Nak tahu kenapa?sebab setiap pembaca ada imiginasi tersendiri tentang rupa watak-watak yang mereka baca.Kalau novel tu jenis yang emosi je mesti tak pasal-pasal aku pun join nangis.bhahhah.Tapi kat sini aku malas la nak upload-upload gambar novel-novel yang aku pernah baca.banyak sangat.huhu

Tapi sekarang ne aku luaskan genre pembacaan aku ke buku-buku berbentuk Self-Development.Best juga sebenarnya.Dengan  membaca buku-buku genre begini  sekali dapat improved diriku sendiri.Kat bawah ne antara buku-buku selfDevelopment yang aku baca.Moga kita jadi lebih baik dari semalam.





No comments: