Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Sunday, July 1, 2012

Gambar-gambar lama


Salam all.

Aku tadi sibuk mengemas folder2 ku sambil2 tu aku mendelete pictures yang takde kaitan dengan hidup aku.hihihi.Tak sedar aku banyak benar gambar2 yang aku simpan sejak Diploma hingga la ke Degree.Ingat nak cuci esok.Takut la pula apa2 terjadi dengan laptop aku ne.nauzubillah.Banyak benda penting ne.Tapi yang pasti since aku masuk Diploma dulu jauh juga muka aku berubah.hahaha.From look fat,black, messy and un-fashion alert to be today.Its not only me but my friends too.





























5 comments:

Unknown said...

Ada jg gambar aku.. Haha.. Miss u fren.. Dh setahun lbih tdak jumpa ohw.. Kapan lagi kita jumpa.. Dtg la sibu.. Jgn pgi jauh sgt2..

Unknown said...

Aku x tau comment aku msk ke x?? Haha

Lynda Delacruzacic said...

mesti la weyh....takkan lupa.always in my heart:D

MielaMiaw said...

yess,, gambar aku pun ada wlaupun yg pic 1st tu aku xcute...hahaha.. miss u hajah lynda.. aku skodeng2 blog ko mmndangkan aku da x aktif main2 blog ne..hahahaha

Lynda Delacruzacic said...

haahahahha...aku rasa aku kiut sna so aku letak je.bhahahah.Jom main twitter.:D