Follow Coach Lynda in Instagram @coach_lyndahbl

https://www.instagram.com/lynda_coachhbl/

Wednesday, April 25, 2012

Martina Kelyombar-kelab Nutrisi


Finally she is come!!!dia adalah speaker yang di tunggu2 oleh kami.so semalam kami ada Nutrition Club Training with her.Training ne untuk mereka yang bergiat dalam Kelab Nutrisi atau pada mereka2 yang berminat membuka Kelab Nutrisi sebab speakernya pun hebat dalam Kelab Nutrisi.Speaker kali ne di bawa dari negara seberang iaitu Jakarta, Indonesia.this is the first time dia datang Malaysia.Nama orangnya Martina Kelyomar.bekas polis Indonesia and she is really inspire us to move on in Herbalife. Great sharing from  her tentang bagaimana dia bangkit semula setelah jatuh ke 35% dengan pin GET TEAM beliau and the most important how she become President Team in only 2 years by doing Nutrition Club.aku tak tahu macam mana nak describe kat kauorang betapa excitednya kami yang mendengar sharing beliau.aku ingat2 lupa pasal income dia (sebab aku tak fokus pasal income dia :)  ).Apa yang pasti semua yang dia beli mesti  CASH!!kereta ke rumah ke lot kedai ke everthing is CASH!CASH!CASH! Unbelievable !!Gila oh.



                                   Penat aku kejar dia ne sebab nak ambil pic sama2 ngan dia :D




Fuhhh!!aku yang da terfikir nak quit kelab nutrisi ne pun tak jadi!!Nutrition Kelab is powerful to bring u back on track.bukan aku yang cakap tapi Martina yang cakap. So sekarang da g training maka kenalah bertindak.kalau g training je pun tak tindakan takde guna juga.sebab Herbalife ne bukan Skim Cepat Kaya!

Herbalife is not all about money.Herbalife is about helping people.semakin besar income kamu dalam Herbalife itu membuktikan betapa ramainya orang yang telah kamu ubah hidupnya menjadi lebih baik.Herbalife is about changing people life and changing your life too.to be honest,aku sendiri pun tak tahu kenapa aku suka g training.hahaha.but seriously its change me as person.self development is important.go go Lynda!!


No comments: